[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: routing, nat iptables

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Sat Dec 08 2007 - 22:01:08 CET

> A czy kolega jest wstanie podać jakiegoś linka lub przykład, który może
> być mi pomocny, czy zostaje
> tylko Advanced Linux Routing HOWTO? :>
> >
> Jeżeli tak kolega pisze to pewnie tak jest. Wniosek jest taki, że muszę
> doczytać, ponieważ nigdy tego do
> końca rozumiałem.
>
> PS. Coś kodowania mamy różne wysłałem wiadomość w kodowaniu iso-8859-2 a
> dostalem uft-8.

Niestety... nie przychodzi mi do glowy zaden ladny opis poza wspomnianym howto. Mam plan zlozenia sobie minisieci do takich testow, ale poki co jest jeszcze offline.

Z regolkami sam mozesz to latwo sprawdzic:
iptables -t nat -L -v
poda Ci ladnie liczbe pakietow, ktora przechodza przez poszczegolne regolki. Jesli przez druga nie przejdzie zaden mimo ze host jest online.... wniosek wyciagnij sam.

Co do kodowania... heh, a to akurat da sie zmienic (chyba)... wiadomosc pisana z bramki www (ech).

Pozdroffka