[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Klawaitura DIN

From: <KWK_malpka_wp>
Date: Wed Feb 14 2007 - 19:53:30 CET

Panowie - spokojnie... 60% komputerów na których uzywalem slaka mialo
klawiature din.

zreszta ta klawiatura rózni sie tylko wtyczka naprawde niczym wiecej!!!

Kolega prawdopodobnie ma problem sprzetowy lub uzyl jakiegos egzotycznego
mapowania.

Byc moze klawiatura sie zacina i na przyklad szift jest stale wcisniety.....

Proponuje zaczac dochodzenie od podstaw a nie od razu od zmiany jadra.....

Zreszta przy standardowej instalacji na dzien dobry chodzi serwer ssh wiec
mozna sie przez niego dostac zdalnie - i skompilowac .....