[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Klawiatura DIN

From: linet <linet_malpka_o2.pl>
Date: Tue Feb 13 2007 - 18:25:04 CET

Zachciało mi się na starawym kompie z klawiaturą DIN zainstalować Slackware 11. Ano zainstalował się, tylko zalogować się nie można. Jak dysk przeniosę do innego kompa - hula jak trzeba. Na starym kompie nie - ale Windows z drugiej partycji działa bez zarzutu. Kto podpowie? Mogę wejsc na ten dysk np. ze Slaxa i zmienić co w konfiguracji, ale co?

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000713-0, 2007-02-13
Przetestowano na: 2007-02-13 18:25:05