[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

rrdtool + polskie znaczki

From: <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Tue Jan 30 2007 - 14:35:21 CET

temat był już nieraz wałkowany, ale niestety nie znalazlem rozwiązania.
Mianowicie po instalacji rrdtool + lstat nie mam polskich krzaczków na
wykresach.
RRDtool instalowałem 1.2.18, z paczki oraz kompilowalem samodzielnie, nic
nie daje efektu. Wygooglowałem, że to może coś z polonizacją systemu,
zmieniałem więc locale na różne, pl_PL.iso-8859-2, zwykle pl_PL i nie chce
mi "łyknąć" polskich znaczków. Od wersji 1.2.xx nie ma już w rrdtool opcji
podczas kompilacji --enable-latin2, niby kompilacja z tym paramertem nie
wywala błędu ale też nie daje efektu.
W lstat w ./configure --help pisze:

--iso-8859-2
compile with polish iso8859-2 support for graphs.
Require RRDTool patch.

jaki patch? nie mogę tego znaleść.
Może mi ktoś wytłumaczyć gdzie strzelam byka?