[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: iptables i NAT

From: Dawid Bobryk <dawid_malpka_bialystok.edu.pl>
Date: Fri Jan 26 2007 - 14:10:41 CET

jarek napisał(a):

> Cześć,
>
> Rozumiem że w regółkach nic nie zmieniałeś (forward , itd..
> ale i tak warto sprawdzić :) ).
> Jeśli adres IP od dostawcy pobiera się z DHCP,
> sprawdź czy się nie zmienił.
>
> Pozdrawiam.
>
> Jarek Kasjaniuk
> mail: jarek@dolsat.pl

Spoko jest. Adres dostawcy nie zmienia się, mamy poprostu przydzieloną
pulę stałych adresów, i sami zarządzamy ich przydziałem. Zresztą jak juz
napisałem z serwera w "świat" komunikacja jest, z serwera do sieci lan
też, natomiast z lan na zewnątrz ni groma.

Jeśli macie jakąś propozycję zmontowania skryptu(żeby chociaż działał
serwer jako ruter z NATem) to pliisss naskrobcie coś jeśli myślicie że
coś popaprałem w skrypcie.