[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Aktualizacja php

From: Danger <danger_malpka_ddos.zapto.org>
Date: Wed Feb 15 2006 - 11:46:17 CET

Dawid Bobryk napisał(a):

> A czy może wiesz które pakiety? z bibliotek w zasadzie zaktualizowałem
> chyba wszystkie(potrzebne).. może coś przeoczyłem, staram się nie
> aktualizować wszystkiego jak popadnie, bo to wydanie aktualizacji było
> dość spore, czytając changelog może coś przeoczyłem co do wymagań przy
> którymś pakiecie.
>
> Dzięki

Przy odpalaniu apache wyskoczy ci błąd, że nie może znaleźć jakiegoś pliku
W przypadku gdy używasz jakiegoś skryptu do zarządzania pakietami jak
slackpkg to uruchamiast slackpkg search nazwapliku.so
Pokaże ci się lista pakietów, które zawierały nazwę tego pliku.
Wystarczy tylko zainstalować.
Jeśli nie używasz żadnego pomocnika do pakietów to musisz odszukać plik
ręcznie. Wchodzisz na stronę z pakietami od slackware i ściągasz plik
MANIFEST.
Jest to zwykły plik tekstowy i ma taki format:
# nazwapakietu.tgz
katalogi/pliki

Po prostu otwierasz go za pomocą edytora tekstu i wszukujesz nazwę pliku
którego szukasz, potem przewijasz do góry i patrzysz do jakiego pakietu
należy. Wystarczy doinstalować brakujący pakiet. Ot cała filozofia.