[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

rodzielczosc

From: Filip Kliś <admin_malpka_e6.pl>
Date: Mon Feb 13 2006 - 01:38:33 CET

witam mam problem z xorg'em
mam monitor 19' philips , rive tnt2 i chce wydusic zeby xorg odpalal mi kde
w trybie 1280x1024 @ 100hz - na moim configu sprzetowym jest to realne
poniewaz na windowsie smiga normalnie a niestety na slacku nie umiem
tego uruchomic i wyswietla mi kde w 75hz i jest to dla mnie wielkim
uniedogodnieniem. zmienialem odpowiednie sekcje w xorg.conf , probowalem
zmienic ustawienia z pod xorgconfix , xorgcfg tak aby uzyskac te
porzadane odswiezanie ale wyglada ze slack go nie supportuje:/ nawet
probowalem dodac moda do db.modes w etc ten tryb po odpowiednich
obliczeniach ( danych jakie wpisuje ) i efekt byl taki ze wyswietlilo mi
1280x760 na 85 hz :d wiec bylem szczesliwy :) jezeli ktoś wie jak moge
to zrobic prosze o pomoc informuje ze nia mam instalnietych driverow
nvidi - bo jakis error mi wyskakuje:) i tez nie umiem sobie z tym
poradzic. pozdrawiam
filip klis
kadu:2059823