[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slamd64

From: Wojciech Pyczak <nissarin_malpka_o2.pl>
Date: Tue Feb 07 2006 - 01:17:08 CET

SzAmO wrote:
> [...]
A testowałeś może to -> http://www.gibix.net/projects/nspluginwrapper/
(z forum slamd64) ?

> nie miala baba problemu... kupila sobie... 64bity :D
>
> joke.. bez obrazy..
>
> polecam Gentoo ktory Ci sie skompiluje od podstaw pod 64bit..
> no a binarki sila rzeczy beda wolniej chodzily..
> pozostaje poczekac az zaczna kompilowac pod 64bit..

Pozostaje tylko pytanie, czy warto jest kompilować cały system od
podstaw tylko po to, żeby uzyskać ledwie zauważalny przyrost prędkości
(oczywiście mplayera, xine itp. programy zwykle kompiluje pod swój
sprzęt). I tu jest (z mojego leniwego punktu widzenia :) ) wielki plus
dla 64b - wiem, że distro jest (prawie) maksymalnie zoptymalizowane ;)

Jako 'eksponat' ? ;)