[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack jako router... step by step... jak? :/

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Thu Feb 02 2006 - 13:46:04 CET

> Mi działał połtorej roku na podobnej maszynie, ale musiałem dokupić
> kontroller USB OHCI 1.1 na PCI
> Okazało się że na tych starych płytach USB jest 1.0. Nigdzie nie pisze,
> że 1.0, ale właśnie chyba pierwsza wersja USB nie miała napisanego
> numeru wersji.

Proponuje czytac ze zrozumieniem. Nie napisalem ze nie dzialaja, tylko ze powoduja sporo problemow. Postawilem takich serwerkow kilkanascie i czesto bylo cos nie tak... prawda jest rowniez ze zewnetrzny kontroler przewaznie zalatwial sprawe w takich "opornych" maszynach, ale i na "wbudowanym" tez czesto gesto dalo sie to uruchomic bezbolesnie.