[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Slack jako router... step by step... jak? :/

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Wed Feb 01 2006 - 14:43:37 CET

> Witam!!
> nie wiem czy dobrze rozumuje ale:
> Jedna sieciowke musisz podlaczyc do switcha a druga do sieci zewnetrznej
> (tam gdzie masz udostepniony net). ale jesli masz neo na modemie usb to
> troche lipa bo wlasnie przez ten modem jest ci udostepniany net. a do
> niego o ile wiem to nie mozna podlaczyc katy sieciowej. wiec ta cala
> kofiguracja nie bedzie ci dzialala.

Z tego AsciArta nic nie wynika, ale po opisie wnioskuje ze zle myslisz... dobrze Ci podpowiedzial Kamil, z kilkoma ale...

Jesli faktycznie masz Sagema 800, to wystarczy Ci 1 sieciowka (fizycznie), druga bedzie wirtualna sieciowka tworzona przez sterownik modemu. Troche kaszank jest z tymi modemami usb, owszem dzialaja, ale na slabszych maszynkach (<266MHz) powoduja sporo problemow, choc byc moze jest to bardziej kwestia starszych plyt niz samego uP.

Po zainstalowaniu systamu, zacznij od postawienia sieci WAN (internet), jak Ci to wyjdzie postaw sieciowke do LAN, krok po kroku.... sporo opisow jest w sieci, wiec pytaj raczej o szczegoly.

Pozdroffka.