[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Laptop Optimus 8050il

From: Dawid Bobryk <dawid_malpka_bialystok.edu.pl>
Date: Wed Feb 01 2006 - 11:41:54 CET

teoria@go2.pl napisał(a):
> W sumie mam takie pytanie.. Kupilem sobie laptopa optimusa ;-D sam sie
> zdzwilem ze robia :) ale mniejsza oto ... i niezmiernie sie grzeje...
> w sensie non stop chodzi wentylatorek i nie bardzo mi to odpowiada ;-\
> ma ktos jakis pomysl ? albo mial ktos podobny problem ?
>
> Wada fabryczna ?
>

> 1.4 M 256@333 40gb 15.4" [ panorama ]
>
> pozdr0

I na co Ci to było? ;)

Odradzam produkty tej firemki, ostatnio wpadła mi w ręce pewna gazetka
(powszechnie uznawana za lamerską, przyznaję się :) jako że ciotka
mojego dziewczęcia ma styczność ze zwrotami z kiosków to przynosi jej
takie pierdoły, mniejsza o to) robili tam test nowych komputerów
biurkowych no i produkty optimusa a to czegoś tam nie wmontowali a to
zapomnieli czegoś, w mojej firmie zdarzył się też zakup z tej firmy no i
zapomnieli wmontować flopa(może i już wychodzi z użycia dla biureczek
ale zamówione to zamówione :P) no więc jak dla mnie to są
ostatecznością, może w Twoim laptopie zapomnieli też coś dodać :P

pozdrowionka

Dawid