[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: internet przez usb

From: Danger <danger_malpka_ddos.zapto.org>
Date: Tue Dec 13 2005 - 14:43:53 CET

Machoni napisał(a):

>Hmm... byc moze znow zbyt skrotowo potraktowalem sprawe, ale operatorem dla mnie jest co najmniej przedsiebiorca sam posiadajacy min. ATM (155Mbit) i z klase C. A mniejsi 'operatorzy' osiedlowi, no coz... to raczej hobbistyka, z ktorej czasem od biedy da sie wyzyc. Nie bralem takiej dzialalnosci pod uwage piszac tamte slowa.
>
>Pozdroffka.

Ja się jeszcze nie spotkałem z dostawcą którego było by stać na łącze
większe niż 10 Mbps Zresztą jakie to muszą być pieniądze skoro tylko
duży operator jest sobie w stanie pozwolić na łącze tego typu (ATM
155Mbit) lub większe.
Najwięcej jest dostawców oferujących połączenie przez radiówkę,
802.11b/g ale oni mają przeważnie łącza Frame Relay 4Mbps za które płacą
niemałe pieniądze.