[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Odp: internet przez usb

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Sat Dec 10 2005 - 21:49:26 CET

Prawda jest taka, że modem jeśli wykryję połączenie z eth to przez to złącze jest połączenie, w drugiej kolejności jest sprawdzane usb... To jest po pierwsze, a po drugie - zapewne dostałeś tylko jeden adres IP, czyli możesz podpiąć to tylko do jednego komputera, w przypadku, gdyby dwa komputery dostały jedno IP występowały by konflikty, ponieważ modem, a raczej dhcp nie wiedział by do jakiej maszyny wysłać pakiet przychodzący. Przykro mi, ale wydaje mi się, że raczej to jest niemożliwe.

Pozdrawiam.

Dnia 10-12-2005 o godz. 21:03 darvark napisał(a):
> witam
> mam takie pytanko. oststnio popularny stal sie dostep do lacza
> internetowego przez kablowke. tzn operator telewizji kablowej daje
> dodatkowy modemik i po podpieciu do kompa jest necik:) i teraz wlasnie
> pojawia sie moje pytanie:)
> czy da sie tak zrobic (ktos juz tak robil, probowal) ze sa dwa komputery
> i jeden bierze siec przez skretke podpieta do tego modemu a drugi
> jedoczesnie bierze net przez kabelek usb (modem posiada takie wyjscie, a
> z tego co slyszalem - osobiscie nie sprawdzalem - mozna wlasnie tez
> [...]

Komedia romantyczna FACET Z OGŁOSZENIA w kinach od 9 grudnia.
Reż: G. David Goldberg; Wyst.: Diane Lane, John Cusack,
S. Channing, K. Sedwick, C. Plummer
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ffacet.html&sid=605