[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

pingi

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Fri Nov 04 2005 - 12:15:12 CET

Witam.

Pewnego razu chciałem wyłączyć pingi poprzez #/bin/echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/icmp_echo_ignore_all, co wsześniej działało, dopiero po zmianie na slackware 10.2 przestało to działać i teraz jest tylko brak dostępu do pliku, zaś sam plik jest pusty. Zalogowany byłem jako root i zwykły user, jednakże to nic nie dało. Ktoś wie jak roziwązać problem pingów w ten sposób?

Pozdrawiam.

W listopadowym numerze "Zwierciadła". "3 x Fellini"
- płyty z filmami Federica Felliniego i konkurs z cennymi
nagrodami. Z nowym numerem "Ginger i Fred" na DVD.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzwierciadlo.html&sid=555