[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Testping

From: Przemysław Śmiały <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Wed Sep 28 2005 - 08:54:42 CEST

Koledzy! Mam wielką prośbę. Czy nie ma ktoś z was jakiegoś fajnego skryptu
(programu), który wykonywałby ping do kilku adresów i wyniki zapisywałby wraz
z godziną do logu, a zwłaszcza utracone pakiety?
Aha i jeszcze jedno, czy jest jakaś możliwość żeby sprawdzić czy modem DSL od
TPSA jest zsynchronizowany? Nie mogę się na niego zalogować bo nie mam hasła.
Właczyli mi DSL4000 i zaczęły się pojawiać timeouty przy wczytywaniu stron,
nawet jak nie ma obciążenia na łączu, więc podejrzewam, że coś mnie kłamią,
albo "mijają się z prawdą" :)