[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Raid 1 (mirror), ale ciutke inaczej :)

From: Marcin Sura <slacklist_malpka_op.pl>
Date: Mon Sep 19 2005 - 19:04:33 CEST

Witam

  Bawilem sie troszke soft-mirrorami w Linuxie. Dziala to calkiem
  sprawnie. Moje zabawy ograniczaly sie jednak do wykorzystywania
  jednakowych dyskow.

  Teraz potrzebuje zrobic jednak cos innego. Mam 6GB dysk, na ktorym
  stoi sobie system. Chce dokupic do tego kolejny, 40GB.

  No i chcialbym dysk systemowy mirrorowac na 6GB partycje na dysku
  40GB. Pozostala czesc duzego dysku bylaby poza mirrorem.

  Zanim sie za to zabiore (pewnie najpierw na VMWare), zapytuje, czy
  ktos mial juz podobne potrzeby? Czy to w ogole ma szanse powodzenia?

  Oczywiscie system powinien dzialac w przypadku awarii ktoregokolwiek
  z dyskow.

--
Pozdrawiam
Marcin, slacklist@op.pl