[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache i maly problem

From: Przemysław Śmiały <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Tue Sep 06 2005 - 00:57:03 CEST

On Mon, 5 Sep 2005 23:51:16 +0200, Grabek wrote
> Siemanko!
> mam taki problem z ktorym nie moge sobie poradzic a mianowicie jest
> sobie server na ktorym jest maskarada named i apache. w lanie chodzi
> drugi serverek www wywolania do tego servera w lanie chodza z lanu
> co jest oczywiste pytanie brzmi co zrobic by wywolania strony
> http://brylu.mbswd.net/ wpisywane z NETu odnosilo sie do strony na
> serverze w lanie?
>
> http://mbswd.net to strona glowna na pierwszym serverze na ktorym
> jest odpalony named i vhosty w apachu jak to skonfigurowac?
>
> Grabek
> [...]

Samego rozwiązania nie znam na chwilę obecną, ale może przedstawię kilka opcji
nad którymi bym się zastanawiał:
1) Czy koniecznie musi chodzić druga maszyna w sieci? Moze wystarczy miejsce
na dysku na serwerze i virtual host wskazujący na nie ( to rozwiązanie stosuję
u siebie i mogę ci pomóc). Nie mój biznes ale praca kompa 24h też kosztuje. (
to jest najprostsze i najtańsze według mnie rozwiązanie)
2) Skoro już musi chodzić maszyna "brylu", to może masz IP publiczny który
możesz przekierować do sieci na maszynę "brylu", dopisać go do nameda i buja.

Jest jeszcze kilka opcji ale jest 0:50 i już przysypiam, więc jak przemyślę to
napiszę coś jeszcze.