[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: co to za maile?

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Sun Jul 24 2005 - 02:59:08 CEST

> jak sie przyjrzysz temu naglowkowi to wiadac ze mail zostal wyslany spoza
> sieci, ktos polaczyl sie z Twoim serwerem i wyslal maila do Ciebie
>
> dzisiaj dostalem podobnego maila..
> w polu Od: byl ten sam login ale inna domena po malpie
> w mailu nic nie bylo oprocz binarnego zalacznika 1.txt
>
> SzAmO

No to co zrobil u mnie ?? Bo ja serwera mail nie mam, kozystam z o2. Maile
dostalem krotko po tym pytaniu Lukasza z nadawca w kilku kombinacjach mojego
nicka. Jeden to nawet wygladal jakbym sobie go sam wyslal. Wiem ze podszycie
sie to nie taki wcale problem... a moze ktos z Was zna humlaka ;)

"from humlak.cz (alpha.humlak.cz [193.179.144.2])
 by mx4.go2.pl (Postfix) with ESMTP"

Wszystkie 3 maile przechodzily przez ten serwer. Nadawcy niby z roznych
serwerow (patrzac na pole nadawcy to rozne domeny ;) ).

Dybra... nie czas teraz na myslenie, ide spac...