[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z proftpd

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Thu Jun 30 2005 - 12:11:16 CEST

Dnia 30-06-2005 o godz. 11:25 Bartek Mannteufel napisał(a):

> Bardzo madre jest odpalanie proftpd na prawach uzytkownika root.Cos
> pieknego.Szkoda ze mi sie remote explolita nie chce szukac:P
>

> --
> pozdrawiam
>
> Bartek
>

> RLU&RLM - 0000001
> GSM:0601401310
> GG:1752153

nie należę do użytkowników, którzy mają na swojej maszynie siedem milionów czterysta piedziesiąt dwa tysiące dziewięćset osiemdzisiąt trzy konta i każde do czego innego

Gwarantowany zysk 10% + iPod mini w prezencie.
Sprawdź najlepszą inwestycję na rynku i odbierz swój upominek.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fopen13.html&sid=419