[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z proftpd

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Thu Jun 30 2005 - 10:45:41 CEST

Dnia 30-06-2005 o godz. 10:33 Dawid Bobryk napisał(a):

> No i na adres ip, jak dla mnie wywołanie poszło, serwer odpowiedział
> tyle że nie mogę sie zalogować bo nie mam u Ciebie konta :)

To ja ci dam tam konto i zobaczysz czy działa

login: user100
hasło: 123456a

Zobacz co się dzieje i czy działa, bo ja się łącze po sieci lokalnej z serwerem, a ty będziesz się łączył przez neta, może to ma jakieś znaczenie :P

Monika Brodka - "W miłości jestem nieśmiała".
Przeczytaj wywiady Vivy na stronach Viva.wp.pl -> Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=www.viva.wp.pl&sid=421