[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

3 systemy

From: Marcin <darvark_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Sun Jun 26 2005 - 07:07:19 CEST

moze to dziwne ale chcialem pobawic sie inna dystrybucja ale jednoczesnie nie
usuwajac slacka. przygotowalem dysk (partycje na dysku) zainstalowalem ale
lilo nie chcialo sie skonfigurowac. ciagle ladowalo tylko podstawowy system
czyli winde. po wielu probach udalo mi sie doprowadc do wyboru botowania
zarowno slacka jak i windowsa (stan sprzed instalacji) ale nie wiem jak
skonfigurowac lilo (to zainstalowane przez slacka) zeby dawalo wybor zarowno
windy slacka jak i drugiego linuxa.

# LILO configuration file
# generated by 'liloconfig'
#
# Start LILO global section
boot = /dev/hda
message = /boot/boot_message.txt
prompt
timeout = 200
# Override dangerous defaults that rewrite the partition table:
change-rules
  reset
# VESA framebuffer console @ 1024x768x32k
vga = 790
# End LILO global section
# Windows bootable partition config begins
other = /dev/hda1
  label = Windows
  table = /dev/hda
# Windows bootable partition config ends
# Linux bootable partition config begins
#image = /boot/vmlinuz
# root = /dev/hda8
# label = Linux
# read-only
# Linux bootable partition config ends
image = /boot/bzImage
root = /dev/hda9
label = Slackware
read-only

tak mniejwiecej wyglada moje lilo.conf. acha drugi linux jest na hda7. dzieki
za pomoc na googlach nic ciekawego nie znalazlem