[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nietypowa sprawa przekierowanie portow www i named -Przemyslenia

From: SzAmO <szamo_malpka_unimedia.pl>
Date: Fri May 20 2005 - 16:48:33 CEST

Dnia 16:42:52--20.05.2005 , winchip napisal(a):
> No tak to pojscie na latwizne ,wszak to nie rozwiaze problemu i nie
> poszerzy mojej wiedzy o co chodzi miedzy innymi tez.

ja takie rzeczy robie w SQUID za pomoca redirectora

droid raczej nie zrobisz takiego przekierowania przy padnietym internecie
z powodu wlasnie DNS, komp klietna nie rozwiaze nazwy na IP, wiec nie
wysle nawet zadania o stronke.. wiec nawet nie bedzie co przekierowac..
mozna sie bawic DNS'em, ale zastanawiam sie czy nie jestes poprostu
nadgorliwy z powiadamianiem o niedzialajacym DSL..
a jak juz bardzo chcesz to mozesz np. zrobic przez poczte..
albo jak juz naprawde sie uwziales.. ustaw DNS'a zeby caly czas odpowiadal
tym samym IP..

SzAmO

--
born to be root..