[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

DSL 1MBit i przeniesienie zewnetrznego IP na kompa w sieci lokalnej-big problem

From: Bartek Mannteufel <bart_malpka_electro.com.pl>
Date: Tue May 17 2005 - 22:23:51 CEST

Witam.

Mam dosc powazna sprawe.Serwer na slacku 10.1.Podlaczony do 1mbit.Piec
adresow zewnetrznych.Dwie karty sieciowe-jedna dsl-druga siec
lokalna(WLAN i LAN).Jeden z ludkow w sieci meczy mnie tygodniami juz
zebym udostepnil mu numer zewnetrzny-skoro i tak nie sa
uzywane.Zaczerpnolem w googlach i nic ciekawego nie znalazlem(kto zadaje
zle pytania ten bladz)-przekierowanie portow.To dziala-ale to mu nie
wystarczy.Jak to zrobic z poziomu iptablesa???Moze ktos mnie nakierowac
co nieco...Z gory dzieki i pozdrawiam

Bartek