[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

APARAT I PORTY USB - ?!

From: Łukasz <luksky_malpka_galery.pl>
Date: Sun Apr 17 2005 - 16:02:48 CEST

Witam kolegów,

Jako że z mojego komputera a co za tym idzie slacka też korzysta moja
narzeczona (internet, zgrywanie fotek, kadu, itp) to zrobiłem jej skrypt
aby nie bawić się przed zgrywaniem zdjęć w mount /dev/sdb1 /mnt/aparat
itp. Zrobiłem jej na pulpicie skrót do czegoś takiego:

mount /dev/sdb1 /mnt/aparat
konqueror /mnt/aparat/dcim/100hp315
umount /mnt/aparat

i wszystko niby ok, lecz port pod USB ktory mam podpięty NA STAŁE przewód
od aparatu pod który go podłączam ma co odpalenie komputera inny adres !!!!
raz mój skrypt działa bo aparat jest pod sdb1 a przy nastepnym zgrywaniu
po uprzednim odpaleniu komputera aparat już jest pod sda1. Cholera mnie
bierze. Co to są za jaja? Może ktoś zna jakiś "patent" równie
łopatologiczny jak mój, ktory sie bedzie zawsze sprawdzał?

--
pozdrawiam
Lukasz