[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slack10.1+ssh=włam ???

From: Łukasz <luksky_malpka_galery.pl>
Date: Tue Mar 29 2005 - 00:59:50 CEST

Jądro mam 2.4.29. Wszystko stndardowe z 10.1 podobno jest jakis bajecznie
prosty sposób na przejęcie przez usera spod ssh - root'a. Będę drążył
temat w zasadzie dziś lub jutro gdyż autor ww włamu przychodzi do mnie na
picie gdyz dziś tj 29.03 o 7:45 jadę z kobitą do szpitala - powrócimy w
trójkę :) Obiecuję dać odzew o włamie jak tylko złapię grawitację :>

sorry za spam, ale sami wiecie :)

--
pozdrawiam
Lukasz