[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re[2]: iptables/ebtables na bridgu?

From: demeus <demeus_malpka_go2.pl>
Date: Mon Mar 14 2005 - 22:52:07 CET

Dnia Mon, 14 Mar 2005 19:24:52 +0100, Danger <danger@ddos.zapto.org>
napisał:
> Jeśli chcesz zablokować ruch między dwoma sieciówkami to może lepiej
> zrezygnuj z bridge bo nie widzę sensu aby go używać.

pod bridga są podpięte 3 sieci 2 z nich sa połączone łączem 1,9Mbit/s
więc na bridgu tne niepotrzebny ruch tak by pomiędzy sieciami możliwa
była komunikacja i userzy nie zapychali tego łącza ściąganiem po lanie
itp

> Ale jeśli się przy nim upierasz to tylko za pomocą ebtables możesz to
> zblokować

ebtables działa w innej warstwie więc tutaj nie zawiele pomoże

P.S. ale już sobie poradziłem z problemem :)

--
pozdrawiam demeus