[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jaki antispam?

From: Przemysław ¦miały <xtc_malpka_lancaster.one.pl>
Date: Sat Mar 12 2005 - 16:03:42 CET

Tomek napisał:

> SpamAssassin u mnie 100% skutecznosci działa jako demon lub poprostu z
> procmailem gada z bazami spamcopa i rbl polecam naprawde u mnie hula z
> qmailem

O wła¶nie o nim my¶lałem najintensywniej i w jego kierunu szukam po
googlach.
Czy kto¶ integrował to z postfixem, (ew. amavis)? Da się samodzielnie
dodawać niechian± pocztę, na przykład przez webmail po integracji ze
squirrelmailem? Widziałem że squirrelmail ma dodatek który współpracuje z
jakim¶ antuspamem ale jeszcze nie doczytałem.