[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Co jest grane???

From: mirekbielicki <mirekbielicki_malpka_wp.pl>
Date: Fri Mar 11 2005 - 13:45:58 CET

hej
Mam takie pytanko odbiegające troche od tematyki slacklisty .
Ostatnio znajoma ma taki problem: włącza komputer i nie ma stron www,
potrzebny jest reset routera i stronki sie wyswietlają. Po ponownym
resecie kompa znowu wszystko wraca do normy czyli znów brak stron www.
Pozostałe usługi działaja komunikatory i inne. Dodam ze po wpisaniu ip
danego portalu strony sie ładują. Wiec mysle ze to cos z DNS. Ale dla
czego po resecie routera i dla czego u innych jest wszystko ok??
Czyzby cos z routerem, czyjas złosliwosc ??? Prosze o sugestie :)
Wiem ze ten temat troche odbiega i jest ciezko odnależć przyczyne ale
 ale moze ktos doradzic, moze ktos miał juz podobny problem
 Dziekuje