[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Kopia systemu

From: <zbigniew_makowski_malpka_o2.pl>
Date: Fri Mar 04 2005 - 08:17:17 CET

> Ok może niedokładnie wytłumaczyłem sorki :)
>
> Jeśli chcę odpalić identyczny serwer z identyczną konfiguracją to
> prościej jest zrobić kopie istniejącego serwa niż instalować system
> kompilować co trzeba i przenościć pliki konfiguracyjne.

robisz archiwum tar drzewa katalogów bez zawartości katalogu /proc i rozpakowujesz na nowym dysku. Podpinasz go do nowego serwa, odpalasz komp z rescue (2 płytka slacka), montujesz dysk, wydajesz polecenie: lilo.
reboot kompa (wyjmujesz cdrom).

zamiast bawić się tarem możesz skopiować drzewo bezpośrednio na drugi dysk (po uruchomieniu z rescue).

u mnie taki sposób działa.
pozdr
makOS

Ludzie zawsze uprawiali bałwochwalstwo a do tego potrzebne są bałwany, albo z gipsu albo z ludzi.
Nieważne z czego, ważne aby bałwan był. I nie ważne czy żywy czy martwy bo bałwan może być nawet ze śniegu, ważne aby był.