[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: modoly

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Wed Mar 02 2005 - 19:31:38 CET

Dnia 2-03-2005 o godz. 7:47 neoniusz napisał(a):

> okreslonym

> Witam
> Ew. jesli nie chcesz sie bawic w systemie, mozesz to zrobic od strony
> sprzetowej. Jak ? Poprostu zmienic kolejnosc kart w slotach. Ta ktora ma
> byc
> eth0 dac"wyzej" a eth1 "nizej".
> pozdrawiam

niezupełnie... w magistralach PCI kolejność jest odwrotnam to nie jest złącze ISA, ani nie jest wzorowane na nim... jeśli ma być eth0 to musisz ją przełożyć na sam dół, a eth1 wyżej... świadczy o tym chociaż sposób montowania karty PCI (blaszką do dołu)...

"Płonąca Pułapka" - Największy pożar w historii kina już od 4 marca!
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D24909&sid=328