[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Drukowanie na Linuxie - canon

From: <zbigniew_makowski_malpka_o2.pl>
Date: Wed Feb 16 2005 - 18:02:45 CET

---- Wiadomość Oryginalna ----
Od: admin@e6.pl
Do: "Lista uzytkowników Slackware Linux." <slacklist@olek.waw.pl>
Data: Fri, 18 Mar 2005 19:24:55 +0100
Temat: Re: [slacklist] Drukowanie na Linuxie - canon

> taaa:) ale cza jakos go skonfigowac pod usb prawda:P

po pierwsze odpowiadaj pod cytowanym tekstem;
po drugie: zmień datę - wg. ciebie jestem dzień po imienikach;
po trzecie:
zainstaluj CUPS i uruchom go.
w przeglądarce w okienku adresu wpisz:
127.0.0.1:631
i tam będziesz mógł się pobawić z konfiguracją drukarki.

www.linuxprinting.org

pozdr
zm

"Ulubieńcy bogów umierają młodo,
lecz później żyją wiecznie w ich towarzystwie."
Fryderyk Nietzsche