[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: prawdziwa konsola

From: Slawomir Jach <cobico_malpka_lh.pl>
Date: Sun Feb 13 2005 - 19:14:16 CET

Dnia niedziela, 13 lutego 2005 20:06, Gahi napisał:

> Spokojnie ludzie...
> Widze ze jeden lepszy od drugiego :)
> Wracajac do kolegi ktory smieje sie z naszych fikcyjnych konsol to
> jak jestes taki hacker to sam powinienes znac opcje w kernelu, a nie pytasz
> sie jeszcze... Pozdrawiam wszystkich spokojnych ludzi ;)

ty baranie w dup.... widziałeś co wcześniej ktoś napisał!!! czytaj całe
posty , nigdy z nikogo się nie śmieję fiucie !!!!! co czujesz się urażony
więc może masz jakieś braki ? Pytałem o konsolę a otrzymałem krw.... jak
kieś blade maile . Czytaj fiucie całe posty .... krw... w niedziele mi żyłke
naprężają barany coto krw... za lista sie zrobiła co za podwókowce w dupe
wyje...... spierdal.... z tąd....