[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problemy ethernetem i modemem

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Sat Feb 05 2005 - 20:01:24 CET

> &gt; ip adress: 192.168.1.40
> &gt; netmask: 255.255.255.0
> &gt; gateway: 192.168.1.40
>
> A zauważyłe¶ że masz bramę t± sam± co swój adres ip ?
>

> &gt; dziala poprawnie na 100%). probowalem z roznymi ustawieniami eth0 np.
> &gt; bez gatewaya ale to tez nic nie dalo. z gory dzieki za wszelkie
> &gt; sugestie.

Niom... uprzedzili mnie, ale widze ze sie slabo orientujesz, wiec jak laikowi. To co wysylane pod adresy 192.168.1.x kierowane jest na sieciowke (bo to jej podsiec, zreszta route powinno Ci to wyswietlic ladnie). Jak cos jest na inny adres, to kieruj to na adres gateway -> 192.168.1.40 czyli... Twoj (jak nie wiesz gdzie wyslac to wyslij do samego siebie... ma to jakis sens ??)

Ustaw gateway na adres, ktory Ci sie wyswietli po ifconfig jako zdalny w interfejsie ppp0 (jak nie wiem gdzie to wyslac, to wysylam na ten adres... teraz to logiczne).

Skladnie routa juz Ci podano, wiec chyba sobie dasz rade.