[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re[2]: skype

From: Patryk <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Sat Feb 05 2005 - 16:45:15 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Sura" <slacklist@op.pl>
To: "Lista uzytkowników Slackware Linux." <slacklist@olek.waw.pl>
Sent: Saturday, February 05, 2005 4:24 PM
Subject: Re[2]: [slacklist] skype
> Ts jest ok dla pewnej, nie zmieniajacej sie grupy osob. Wszyscy wtedy
> korzystaja z tego samego serwera i jest miodzio.

TS kiedys uzywalem w lanie mniej wiecej wiem jak dziala.

> podlaczony, instalujesz skype, wpisujesz numer kolesia i dzownisz. On
> sie nie martwi o serwer, ty sie nie martwisz. To jest niewatpliwa
Nie da rady namwic wszystkich znajomych do uzywania do TS i jednego serwera

Tak sie jeszcze zastanawiam czy mozna uzyc jakiegos innego programu zamiast
Skype-a, przed swietami byla promocja voip Babble mozna bylo dzwonic za
darmo na tel stacjonarne wtedy uzywalem SJphone (napisany w javie) pod
linuxem zeby dostac sie do sieci Babble tylko ze to bylo na Bratonie 2500.
Poszukam jeszcze czegos na ten temat.

--
Patryk