[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

skype

From: Patryk <patrykx_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Sat Feb 05 2005 - 13:32:31 CET

czesc
Czy ktos uzywa skype'a na slabych kompach oczywiscie pod linuxem ?
mam PII 333 i windowsowy skype dziala OK natomiast ten pod linuksa troche
przerywa
Karta dzwiekowa to Sound Blaster PCI 128
Modem ISDN 64 kbit/s
uzywam najnowszego skype-a .09... w wersji uzywajacej biblioteki Qt wersja
static jest wolniejsza (tak mi sie wydaje jak testowalem)
Tak sie zastanawiam gdzie jest problem, bo procek podczas rozmowy nie jest
obciazony w 100% top pokauje 20% idle
Mam slacka 10 ale uaktualnilem jadro i alse do currenta, troche pomoglo ale
jeszcze nie jest dobrze, moze po prostu skompilowac to na nowo. Albo jeszce
Qt dac nowe ?
Skype szyfruje rozmowy wiec moze jeszcze jakies biblioteki od szyfrowania
przekompilowac.

Do testow uzywam echo123 to taki uzytkownik skype-a do testowania

--
Patryk