[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: spam

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Fri Feb 04 2005 - 16:38:35 CET

Dnia 4-02-2005 o godz. 13:27 Radek K. napisał(a):

> [...]

Ale macie problem... Ja tam mam gdzieś te całe spamy... :P
A te se 'Jarek' pierwej linuxa zainstaluj niżeli wchodzisz w jakieś listy... :P

Pozdrawiam.

"Będziemy bronić Polski przed zboczeńcami i innowiercami.
Ta walka ma wymiar chrześcijański"
O polskości i Polakach w "Kronice zapowiedzianej śmierci".
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwww.teatrwybrzeze.pl%2Fie%2Fopis%2Fkronika.html&sid=307