[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: przedłużenie umowy na neostradę !!!!

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Tue Jan 25 2005 - 22:31:11 CET

> Tak własnie postanowili o czym mówiłem jeszcze w tamtym roku
> nic nie możesz zrobic ...sorry :|

Ze tak powiem... bull shit...

Mozesz zrobic... poprostu podpisac przedluzenie umowy na kolejne 12 msc, na warunkach: bez limitu, szybkosc 640kbit.

A mowilem o tym ostatnio 2-3 dni temu przy okazji innego tematu zwiazanego z neo. W tamtym roku zreszta tez o tym byla mowa.

A swoja droga... fiu fiu... sami Cie zaprosili SMS'em ?? Moze to tu jest kruczek, ze do zakonczenia obecnej jest mniej niz 30 dni, czyli zgodnie z umowa, bez decyzji w terminie przechodzi ona w umowe na czas nieokreslony (o ile dobrze pamietam).

Pozdroffka