[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

DHCPd....

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jan 18 2005 - 14:19:30 CET

Witam.

Mam takie pytanko: czy ma kto skonfigurowae dobrze dhcpd? Ja juz walcze z tym duzo czasu, na google to samo wszedzie jest - robilem juz wszystko, sprawdzalem literka po literce w dhcpd.conf. Wyszlo ze wszystko jest ok, ale dalej nie dziala. Wyrzuca mi bledy, np.:

^
/etc/dhcpd.conf line 36: unexpected end of line

Moze mi ktos przeslac swoj dzialajacy cfg dhcpd.conf? To chyba zadna tajemnica?

Pozdrawiam.

Rewolucja w rosyjskim balecie - Państwowy Balet Męski z Sankt
Petersburga: mężczyźni jako zwiewne baleriny! Najlepsze fragmenty
Jeziora Łabędziego, Karmen i innych dzieł baletowych...
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ftaniec.html&sid=301