[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

stronka

From: Mateusz Potrykus <netcomp_malpka_wp.pl>
Date: Tue Jan 04 2005 - 22:26:52 CET

Witam.

Czy ktoś wogóle aktualizuje www.slackware.com.pl? Troszkę nie na czasie jest ta stronka... Mam Slackware 10.0, a w dziale Porady -> Serwer DHCP jest prosty tutorial, który nie działa na 10.0, wyskakują mi błędy przy odpalaniu dhcpd, nieznana linijka 'fixed-address'. Troszkę dziwne, bo jak inaczej mam nadać address do danego hosta? Czy ktoś próbował to u siebie zrobić? I na jakiej wersji to działa?

Pozdrawiam.

Jak dzwonić do 52 krajów z całego świata i Polski,
a płacić tylko 35 groszy za minutę rozmowę?
Odpowiedź: http://klik.wp.pl/?adr=www.Telefon.wp.pl&sid=286