[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: nvidia +dzwiek 5.1

From: monk <monk01_malpka_o2.pl>
Date: Tue Dec 28 2004 - 14:36:19 CET

wujekstefan napisał(a):

> jezeli uzywasz alsy to czy ja skafigurowales za pomoca alsamixer?

dokladnie tak ale w alsa mixer mam powlaczane co trzeba i mam dzwiek
tylko na 4 glosnikach :/ i to tylko tak ze tylne glosniki to "duplicate
front" a nie czysty surround

glownie chodzi o to zeby nvmixer wykryl mi chociaz moj sprzet a on nic
nie widzi i wlasnie nie wiem dokladnie czy cos trzeba w kernelu
pozmieniac czy nie :/

na forum nvidia jest pelno postow dotyczacych tlyko konfiguracji grafiki
  a jak jest cos z dzwiekiem to i tak nie ma odpowiedzi :/