[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

nvidia +dzwiek 5.1

From: monk <monk01_malpka_o2.pl>
Date: Mon Dec 27 2004 - 21:10:04 CET

witam
mam problem bo nie wiem jak skonfigurowac dzwiek 5.1 dla zintegrowanej
karty dzwiekowej na czipsecie nForce2
sciagnalem sterowniki z nvidia.com.pl zainstalowalem, niby moduly sa
wlaczone bo widze je w #lsmod ale dzwieku na wszystkich glosnikach nie ma :/
jest tylko na 2 tak jakby nie wykrywalo mi reszty
po wlaczeniu nvmixer nie moge nic zmienic a w zakladce "Information" nie
ma nic wypisanego - rodziaj sterow, nazwa karty itp. :/

moze ktos ma to juz zainstalowane i moglby mi jakos pomoc

System: Slackware 10.0
Plyta Glowna : Abit NF7 Series

PS. czy mam cos zmienic w kernelu i czy potrzebna jest ALSA ? (bo jak
mialem alse to mialem tylko dzwiek na 4 glosnikach i to jeszcze 2 tyle
byly odbiciem 2 przednich)
dzieki.