[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Potrzebny nauczyciel ;) (SpamAssassin)

From: Olek Kwasniewski <olek_malpka_greennet.org.pl>
Date: Thu Dec 23 2004 - 23:36:37 CET

Tomasz Chojecki napisał(a):

> Kiedyś kożystałem z bazy spamu znajomych ale z mizernym skutkiem. Po
> prostu oni dostawali spam nieco z innej beczki. Ale jak chcesz to służę
> pomocą mam około 40000 śmieci.

he he, troche duuuzo, jak bys mial 500-1000 wybranych to byloby lepiej,
taka baza zlozona ze spamu wielu osob moze byc o wiele lepsza niz z
zbiory z jednej skrzynki

jezeli macie take ilosci i mozecie zrobic selekcje tzn usunac np 3000
takich samych maili to podsylajcie

slawek,pomysl z baza jest ok tylko co ftp, csv :-), przetciez mi dyskow
zabraknie

--
olek