[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Potrzebny nauczyciel ;) (SpamAssassin)

From: Olek Kwasniewski <olek_malpka_greennet.org.pl>
Date: Thu Dec 23 2004 - 23:22:20 CET

Maciek Mitura napisał(a):

> Ja mam mbox'a ze spamem, jakies 740 maili ;)

Ja mam ok 400 maili ze spamem. Jezeli macie swoje kolekcje spamu to
pdeslijcie je do mnie na olek kropa kwasniewski malpka gmail kropa com (
spakujcie to z jakims haslem bo przeciez nie przejdzie przez filtry
spamerskie ). Jak uskladam wiekszy zbior to wystawie na www i bedziemy
mieli paczke do uczenia AS. Paczke wystawie po nowym roku.

PS
Zycze Wam wszystkiego najlepszego, wielu prezentow i niezlej imprezki
sylwestrowej.

--
olek