[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: anulowanie e-maila

From: Marcin Sura <slacklist_malpka_op.pl>
Date: Thu Dec 23 2004 - 21:51:32 CET

Witam

> Ty nie możesz - admin tamtego serwera wszystko może.
> I tu rodzi się pytanie: na ile mamy zaufanie do własnego admina...?

Wlasciwie temat juz jest nieaktualny, mimo to wydaje mi sie, ze ciagle
nie rozumiesz poruszonego problemu. Co moze admin wszyscy wiemy. Tylko
jak wyslesz maila do Chin, Korei czy za siedem morz, to tez bedziesz
sie dogadywal z adminem???

Pytanie dotyczyly niejako "automatu" ktory moglby anulowac wyslanego,
a jeszcze nieodebranego maila. Taki "automat" nie istnieje i bardzo
dobrze.

Koniec.

--
Pozdrawiam