[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: anulowanie e-maila

From: Maciek Mitura <emkwadrat_malpka_poczta.onet.pl>
Date: Thu Dec 23 2004 - 19:47:40 CET

Thu, Dec 23, 2004 at 07:25:37PM +0100, Marcin Sura napisał:
> Witam

> W takim razie interesuje mnie jeszcze jak to sie "technicznie"
> wykonuje? Wie ktos?

Do sprawdzania co oczekuje w kolejce służy polecenie mailq. Zwraca ono
informacje o mailach oczekujacych, m.in. 'nazwe' np. 1ChGST-0006mF-3j. Teraz
pozostaje tylko skasowanie pliku o takiej nazwie znajdujacym sie w katalogu z
kolejkami daemona pocztowego. Mozna napisac sobie skrypt, albo juz ktos to
zrobil, ale nie wiem, bo raczej nie bylo mi to potrzebne.

--
Pozdrawiam
Maciek Mitura