[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: anulowanie e-maila

From: Marcin Sura <slacklist_malpka_op.pl>
Date: Thu Dec 23 2004 - 18:17:27 CET

Witam

> Maile, zanim zostaną przesłane do następnego serwera albo do skrzynki
> odbiorcy, to siedzą w kolejce. Jeżeli zdążysz, to możesz jeszcze anulować.

A ja z kolei, niepodparty zadna wiedza w tej konkretnej kwestii, na
chlopski rozum stwierdzam, ze takiej mozliwosci nie ma, a przynajmniej
byc nie powinno! (oczywiscie pomijam tutaj ingerencje admina)

Email to w dzisiejszych czasach forma dokumentu. Nie wyobrazam sobie,
aby mozna go bylo ot tak sobie "anulowac". Byloby to szerokie pole do
naduzyc i mam nadzieje, ze nie jest to mozliwe.

--
Pozdrawiam
Marcin, slacklist@op.pl