[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: HFSC

From: demeus <demeus_malpka_go2.pl>
Date: Tue Dec 21 2004 - 10:39:26 CET

Dnia Tue, 21 Dec 2004 08:38:20 +0100, wilde <wildeman@op.pl> napisał:

> HFSC - czyli Hierarchical Fair Service Curve
> Nowy algorytm pozwala na osiągnięcie mały opóźnień nawet przy całkowitym
> wysyceniu łacza.
> czy ktos juz tego probowal zamiast HTB i z jakim sqtkiem bo z tego co
> czytam
> to podobno jest to
> o wiele lepsze niz HTB .
> pozdrawiam WiLdE

Witam
Również dużo dobrego słyszałem o hfsc póki co jestem w trakcie pisania
własnych skryptów opartych o hfsc na podstawie skryptów ze strony
www.inet.one.pl. Póki co nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć..
Btw: Ma ktos moze chociażby namiastke jakiejść dokumentacji do hfsc?
Niekoniecznie po polsku.. bo w necie jedynie znalazłem matematyczne
opisy algorytmu hfsc..

--
pozdrawiam demeus