[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re[2]: linux-lista czy win-lista

From: mirekbielicki <mirekbielicki_malpka_wp.pl>
Date: Wed Dec 15 2004 - 23:45:28 CET

Hello Bogdan,

Wednesday, December 15, 2004, 12:30:24 AM, you wrote:

BK> No cóż, wszystkiego bym się spodziewał, tylko nie dyskusji o poprawności
BK> językowej wypowiedzi... :)
BK> Gwoli wyjaśnienia - post ten pisałem na gorąco, bez poprawek i zbytniego
BK> wgłębiania się w reguły i poprawność językową; jeśli miałbym się
BK> przyczepiać, to raczej do składni gramatycznej... :)
BK> Ale zostawmy to.

BK> Nie przeszkadza mi to, że używacie innych systemów, innych dystrybucji -
BK> wyraziłem tam przecież opinię o umiejętnościach, które są wymagane od
BK> "dobrego informatyka" :)
BK> Chodzi mi raczej o charakter listy [Slacklista].

> [...]

Heh no cóz ktoś kto uważa ze Slackware jest najlepszy nieuważam za
dobrego informatyka sory ale takie jest moje zdanie. Są rózne systemy
do róznych celów i pod tym kątem nalezy rozważac i wypowiadać sie. Ja
osobiście uważam że każdy ma swój ulubiony system, tzn. taki w którym
czuje sie dobrze i ma go opanowanego. Slackware jest naprawde
 dobry ale nieuważam ze jest najlepszy bo takich systemów niema.
I ludziska skupcie sie to jest w koncu slacklista -tu kazdy kazdemu ma
pomóc, udzielic rady. Po to właśnie została ona stworzona.

pozdrawiam slaker