[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: praca grupowa

From: Mimon <mimon_malpka_tlen.pl>
Date: Fri Dec 10 2004 - 21:29:21 CET

Dnia pi±tek, 10 grudnia 2004 19:12, Sławomir Jach napisał/a:

> Brawo Mimon!!!!!! to jest to. Wiedziałem że nie będę musiał wyważać
> jaki¶ otwartych drzwi. Teraz tylko powiedz czy tego używałe¶ czy muszę
> sobie kilka nocek zarezerwować hehehehe.....

Akurat cvs'a na cygwinie nie uzywalem, ale najprawdopodobniej bedzie tak ze
sciagasz paczke do cygwina i dziala:-). Tak przynajmniej bylo z sshd,
apachem, Xserverem.
Co do Tortoise to jest prosty jak obsluga cepa - klikanina windowsowa i nic
poza tym - o ile zna sie sposob dzialania systemu cvs.

--
Pozdrawiam,
 Mimon (mimon@tlen.pl)