[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: praca grupowa

From: Machoni <machoni_malpka_o2.pl>
Date: Fri Dec 10 2004 - 18:14:38 CET

>tu chodzi także o pliki *dwg *jpg *pdf ...... itd . User pracujący
>w grupie poprawia np. plik *dwg a klientem sieciowym wrzuca go na
>serwer i oznacza jako najnowszy. Następny klient który przyłącza się do
>pracy ma w jakiejś tabelce historię plików z opisem kto go robił a na
>najwyższym poziomie znajduje się plik aktualny (najnowszy). Coś takiego
>sobie wymyślili. To miała by być aplikacja klient serwer. Szukałem
>czegoś takiego na necie ale jak do tej pory nic. Już myślę że może
>samemu zacząć pisać coś takiego, może w javie ?

> [...]

Troche to niejasne (niespojne), pozatym klania sie programowanie wspolbiezne i problem czytelnikow i pisarzy. Ogolnie nie bylo by to trudne do napsania, ale trzeba sie troche obeznac z problemami, rozwazyc kilka z i przeciw. Pozatym integracja z istniejacymi programami, no chyba ze chcesz pisac od zera edytory do dwg, jpg, pdf ;)

Pozdroffka